15 Nisan 2012 Pazar

Gerçek Dua

               

Öncelikle çok zengin olacağıma inanıp şevkle dua ettim.
Ve bir çıkar için dua ettiğimi farkettim.
Sonra her zaman bir adım önde olabilmek için dua ettim.
Ve bir kibir için dua ettiğimi farkettim.
Sonra beni affetmesi için dua ettim, acaba affettimi diye düşündüm.
Ve kendimi onun yerine koyduğum için utandım.
En son bu utancı hissediyor olmak bile biyerlere ermektir diye düşünmüştüm ki ,
Yine utandım,bunun kararı bana düşmezdi.
Son birkaç saniyem kalmışken sadece onu hissetmek için dua ettim,
Gerçek duamı bulmuştum..

Özge ATASEVEN





3 yorum:

  1. Beğendim beni yanılttın ben sonunda vazgeçtin sanmıştım. (2guyy)

    YanıtlaSil
  2. Benim yorumum neden onaylanmadı küfür ve şiddet içerdiği için mi ne yazdığımı da tam hatırlamıyorum. ama yorumlarımı onaylamaman hoşuma gitti canım sıkıldıkça yazarım ben buraya HADİ HALAY ÇEKELİM HOBAAAAAAAAAAAA KOP KOP KOOOOOOOOOP

    YanıtlaSil
  3. mail kutumu yeni kontrol ettim istersen sıkıldıkça yazabilirsin yinede ama affetmem yayınlarım :D:D:D

    YanıtlaSil